איך לחזור למסלול של אכילה נכונה (ובכלל בחיים) [פודקאסט 47#]

לחזור למסלול - מה לעשות כשזה לא קל או פשוט לא קורה...

לחזור למסלול אחרי שמפסיקים ללכת בו, זה לעיתים לא פשוט בכלל. אנחנו אולי יודעים שזה נכון לנו, שזה הדבר הטוב ביותר עבורנו, אבל בכל זאת, כאילו שמשהו עוצר מבעדנו וזה פשוט לא קורה. או שאנחנו עוצרים את עצמנו.

בפרק הפעם נדבר על 5 מפתחות פנימיים לחזרה למסלול:

לחזור למסלול
לחזור למסלול

מטרת הפודקאסט

המטרה בפרק: שאם ברצונך לחזור למסלול של לעשות משהו שעשית היטב בעבר, וכעת לא קל לך לעשות זאת, שמיעת הפרק תעזור לך לחזור לעניינים.

רעיונות משמעותיים

רדיקלים חופשיים - פוגעים בגוף אבל גם הוא מייצר אותם

רדיקלים חופשיים הם חומרים שפוגעים בגוף שלנו. כאשר הם באים במגע עם תאי הגוף, ובפרט ה-DNA, הם יכולים לגרום בהם לשינויים שפוגעים בתיפקוד ובבריאות, ועלולים לגרום לסרטן, בעיות לב, ועוד.

הרדיקלים החופשיים נכנסים לגוף דרך האוכל שאנו אוכלים, האוויר שאנחנו נושמים, המים בהם אנו מתרחצים ושוחים.

כמו כן, הרדיקלים החופשיים מיוצרים בגוף בעת פעולת מערכת החיסון שלנו (שעובדת כל הזמן), ובעת פעילות גופנית – הם התוצאה הטבעית של חילוף החומרים שמייצר אנרגיה בשרירים. 

לסיכום - מאזן אנטי אוקסידנטים מול רדיקלים חופשיים, והבריאות שלנו

כדי לשמור על מאזן טוב ובריא, יש לפתח אורח חיים בריא, הכולל תזונה איכותית עם הרבה מאכלים מהצומח, והימנעות מזיהום אוויר. אם אתם עושים פעילות גופנית מאומצת כגון ריצות ארוכות, כדאי לקחת תוספי תזונה שמשפרים גם הם את המאזן הזה.

מקורות נוספים

1. איך להיות בריאים וחיוניים יותר [פודקאסט #07]

2. איך לחזור לכושר לאחר לידה

3. אבחון עצמי אישי - מה צריך לעשות כדי להצליח לאכול נכון ולרזות

שאלה לך:

למה בחיים יהיה נכון לך לחזור למסלול טוב יותר?

יהיה נהדר אם שתשתפ/י למטה בתגובות, כדי שגם אחרים יקבלו רעיונות טובים

אהבת את הפודקאסט?
אם יש לך חברים שירצו לשמוע, לחצ/י למטה לשתף:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
2 תגובות
  1. חנה הגב

    רואי יקר . תודה ענקית על המידע. כל פעם אתה מאזן אותי מחדש. נהנית להקשיב לך .תבורך
    משתפת

השארת תגובה