אל תאכלו מעט מדי - אסטרטגיות לירידה במשקל ולבריאות [פודקאסט 43#]

לאכול מעט מדי - סיבה לתקיעות בירידה במשקל

לאכול מעט מדי, זו שגיאה מפתיעה ומאוד נפוצה שאני פוגש אצל הרבה אנשים שרוצים לרדת במשקל, אבל נתקעים. דרך זה גם נדבר על 2 סוגי אסטרטגיות לירידה במשקל – אני קורא לזה אסטרטגיית המינימום ואסטרטגיית המקסימום. 

אז תקשיבו טוב, כי האסטרטגייה השניה תעשה לכם גם הרבה בריאות.

לאכול מעט מדי
אל תאכלו מעט מדי

מטרת הפודקאסט

המטרה בפרק: שלא תתקעו עם הטעות הזו, של לאכול מעט מדי, שפוגעת גם בבריאות וגם בירידה במשקל.

רעיונות משמעותיים

1. אסטרטגיית המינימום

לאכול כמה שפחות – העיקר לצרוך מעט קלוריות, כדרך לרדת במשקל. אבל אז גם מנשנשים יותר, וגם לא נותנים לגוף את החומרים שהוא צריך לבריאות ותפקוד אופטימאליים.

2. אסטרטגיית המקסימום

להזין את הגוף שלך במה שהוא צריך. שני הרבדים של הזנה – אנרגיה ורכיבי תזונה חיוניים.

הנה רכיבי התזונה החיוניים:

  • חלבונים
  • פחמימות
  • ויטמינים
  • מינרלים
  • שומנים איכותיים
  • פיטו-נוטריינטים

3. איזון - הדרך להצלחה מתמשכת

בכך שאנו נותנים לגופנו את מה שהוא צריך, ולא “מתפתים” לאכול מעט מדי, אנו מביאים את הגוף לאיזון, וכשהוא “נרגע”, גם האכילה נרגעת ומתאזנת. וזו הדרך הטובה לירידה במשקל, ולשמירה קלה ונעימה גם לאחר שהושגה המטרה

לסיכום

במקום לחשוב כמה קלוריות להוריד מהתזונה וכך לאכול מעט מדי, מה שמביא לחשיבת מחסור, כדאי להתמקד בלתת לגופנו את מה שהוא צריך, ואז דברים טובים יקרו לו ולנו.

מקורות נוספים

1. מינדסט להרזיה #1: להתמקד בהתנהגויות האכילה, ולא במשקל [פודקאסט 40#]

2. אבחון עצמי אישי - מה צריך לעשות כדי להצליח לאכול נכון ולרזות

3. על מעגל להיות במיטבי

שאלה לך:

מהו רכיב התזונה שלדעתך עלייך לתת ממנו יותר לגופך?

יהיה נהדר אם שתשתפ/י למטה בתגובות, כדי שגם אחרים יקבלו רעיונות טובים

אהבת את הפודקאסט?
אם יש לך חברים שירצו לשמוע, לחצ/י למטה לשתף:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
השארת תגובה