ברוכים הבאים לפרק מספר 5 של תוכנית הפודקאסט: לאכול נכון מתוך איזון פנימי.

להישקל או לא להישקל?
יש מי שלא יכולים בלי זה.
יש מי שהשקילה היא עבורם אחד הדברים הכי רעים ומציקים בחיים.

ולך?

בפרק זה, בהמשך לסקר שעשיתי בנושא וכה רבים מכם ענו עליו ועל כך תודתי,
אני מציע איך לדעת אם מתאים לכם להישקל או שעדיף לא לעשות זאת,
ואם כן – איך להישקל ולהתייחס לכך באופן שיקדם אתכם ויועיל לכם בלי להרגיש רע מאי-הצלחות זמניות.

 

הקשיבו לפרק:

 

הטיפ התזונתי:

איך נכון להישקל באופן מעשי:

1. כדאי להישקל תמיד באותו יום בשבוע, באותה שעה ובאותה סיטואציה

2. אפשר גם להישקל יומיים בשבוע – כדאי יום א', ואולי בוקר של שישי – יוצר מודעות לסופהשבוע

3. תמיד להישקל עם אותו משקל, כי יתכן שיהיו הבדלים בין המשקלים

4. לקחת בחשבון גורמים כמו שינויים הורמונליים, יציאות וכו', לכן אפשר לקחת בחשבון הבדלים של קילו לכאן או לכאן.

5. אם עושים פעילות גופנית (כדאי!) כדאי גם לבדוק שינויים באחוזי שומן ושריר,
כי יתכן שהמשקל לא יורד אבל אחוזי השומן יורדים ואחוזי השרירים בגוף עולים. זה מצב מצויין!

 

 

השארת תגובה