למה לאכול פחות מדי פוגע בירידה במשקל, ואיך להימנע מכך [פודקאסט 39#]

לאכול פחות מדי - לא באמת כדאי

שוב הגיעה אלי מישהי שעשתה את הטעות של דיאטה קשה מדי, שגרמה למשקל שלה להיתקע. 

זה די משגע אותי לראות איך אנשים בלי לדעת, פוגעים ככה בעצמם, ויוצרים את התוצאה ההפוכה ממה שבאמת הם רוצים.

בפרק הזה של הפודקאסט, נבין מה היתה הטעות, למה זה גרם, ואיך להימנע מכך.

נכון או לא נכון
חום הקיץ ואכילה רגשית

מטרת הפודקאסט

המטרה בפרק: שנבין למה לאכול פחות מדי פוגע בירידה במשקל ואיך להימנע מכך.   

רעיונות משמעותיים

הטריגר - ניצוץ אש או אוכל מפתה

שריפה מתרחשת בגלל אש או ניצוץ, שתפסו חומר נוסף וגרמו לו לבעור. האש והניצוץ הם הטריגרים לשריפה.

ריח או מראה או איזכור בכתב או בעל פה של מאכל, הם טריגרים לחשק ותשוקה לאכילה של מאכלים שאינם בהכרח בריאים ומזינים את הגוף.

אבל הטריגרים הם לא האחראיים הבלעדיים לזה שכל כך מתחשק לנו… 

לסיכום

בשביל לרדת טוב במשקל, צריך תזונה שמספקת את צרכי הגוף שזה כולל פחמימות איכותיות במידה, חלבונים והמשך פעילות גופנית. 

2-4 קילו בחודש זה מעולה.

מקורות נוספים

1. פחמימות - למה לא לפחד מהן

2. מעגל "להיות במיטבי" - הפתרון השלם לאכילה נכונה

שאלה לך:

האם יצא לך לעשות “דיאטת כאסח” אי פעם? איך זה היה לך?

יהיה נהדר אם שתשתפ/י למטה בתגובות, כדי שגם אחרים יקבלו רעיונות טובים

אהבת את הפודקאסט?
אם יש לך חברים שירצו לשמוע, לחצ/י למטה לשתף:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
2 תגובות
  1. מירי הגב

    אולי זה יצחיק אבל גם אני לא שמנה ( שוקלת 64 גובה 168) אבל לא מרגישה רזה . עושה פעילות גופנית לפחות 3 פעמיים בשבוע. אבל כל הזמן נלחמת בבטן…משקל לא מעניין אותי רק מראה. שבוע אני שטוחה שבוע לא ואם יש לי ארוע בשבוע הבא אני עושה כסח כדי להשטיח את הבטן להכנס לבגד. ואז אני מנסה להפחית פחמימות ולהגביר חלבון אוכלת הרבה ירקות ,ביצים, טחינה מוצרי חלב. קצת לחם שיפון קל. אבל לא רואה תוצאות גדולות… למה….

השארת תגובה